Samstag, 18. Juli 2009

دعوت به تظاهرات سراسری شنبه 25 ژولای ـ کلن


July 25: Global Day of Action for Human Rights in Iran
دوستان عزیز تظاهرات بزرگ ایرانیان در کلن شنبه 25 یولی ساعت 17:30 میدان هوی مارکت

Dear friends, Demo - in Köln Samstag Treffpunkt: am Heumarkt Köln 17:30 Uhr, Saterday Protests large Iranian in Cologne, Heumarkt July 25 - !7:30
در پاسخ به فراخوان عمومی دفتر جامعه بین الملل حقوق بشر ، گزارشگران بدون مرز و انجمن بین المللی قلم "پن" آلمان ـ در حمایت از مبارزات مردم ایران و همبستگی با آنان:
روز شنبه 25 یولی 2009 ساعت 17:30
میدان هوی مارکت


لطفادر اطلاع رسانی و دعوت هم میهنان به تظاهرات ما را یاری کنید!

هم ميهنان عزيز!

موج مبارزات دمکراسی خواهی مردم ایران هر روز ابعاد گسترده تری به خود می گیرد و هر روز ایرانیان در شهرهای مختلف ایران و جهان صدای اعتراض خود را رساتر می کنند. این صدای آزادیخواهی مردم ایران در سراسر جهان وحشت دولت جمهوری اسلامی را بیشتر کرده و سرکوب را در ابعاد گوناگون گسترش می دهد.
برای دفاع از مبارزات مردم کشورمان، برای اعتراض به دستگیرهای اخیر و سرکوب های خيابانی برای دفاع از آزادی مطبوعات و حق بيان و حقوق بشر گرد هم می آییم.
ما، جمعی از ايرانيان مقيم ايالت نوردراين وست فالن آلمان با نقطه نظرات گوناگون، از همه هموطنان دعوت می کنيم که در اين حرکت اعتراضی مشترک فعالانه شرکت کنند تا بتوانيم همبستگی خود را با مردم کشورمان اعلام کرده و تا حد توان خود فرياد اعتراضمان را به سرکوب مردم ايران بازتاب دهيم.
شرکت تک تک شما در اين گردهمايی مشترک می تواند بارقه ای از اميد در دل هم ميهنانمان بتاباند.


جمعی از ایرانیان ایالت نورد راین وست فالن ـ کلن
وبلاگ ایرانیان کلن:
http://iranian-koeln.blogspot.com/
ایمیل:
iranian.koeln@gmail.com

2 Kommentare:

  1. انگار از ساعتِ 18 همزمان دانشجويان جلویِ دوم گردهمآئی دارند:
    http://www.farakhane-mojesabz-koeln.de.vu/

    AntwortenLöschen
  2. دوست عزیز
    دانشجویان قرار بود که از ساعت 15 یا 16 برنامه داشته باشند و به همین دلیل هم ما ساعت را عقب انداختیم تا با هم تداخل نداشته باشد چون در واقع ما از ساعت 16 اجازه داشتیم ولی به همین دلیل تغییر دادیم
    ایرانیان کلن

    AntwortenLöschen