Dienstag, 14. Juli 2009

معرفی وبلاگ ایرانیان کلن





هم میهنان عزیز ساکن آلمان
هم میهنان عزیز ساکن کلن
و هم میهنان و شهروندان عزیز آلمانی

ما ایرانیان ساکن کلن و ایالت نورد راین وست فالن که در طی هفته های گذشته به دنبال اعتراضات مردم ایران به نتایج انتخابات دهم ریاست جمهوری و سرکوب آنها توسط دولت کودتای احمدی نژاد و فقیه حامی اش خامنه ای، در حمایت از خواسته ها و مبارزات مردم ایران و همبستگی با آنها تجمع و تظاهرات های بیشماری را برگزار کردیم.، هم اینک با توجه به شرایط حساس موجود که اطلاع رسانی صحیح و ارتباط گیری از اهمیت بسزایی در این همبستگی برخوردار است تصمیم گرفتیم تا با نام "ایرانیان کلن" وبلاگی را برای اطلاع رسانی هم میهنان ثبت کنیم تا بتوانیم با شما بیشتر در ارتباط باشیم و اخبار را سریع تر به اطلاع برسانیم. تا هم از نقطه نظرات شما در جهت بهتر شدن کارمان استفاده کنیم و هم از همکاری بیشتر شما عزیزان که بارها علاقه مندی خود را در طی این چند هفته گذشته اعلام کردید؛ استفاده کنیم .
تیم برگزاری تظاهرات اعتراضی از این به بعد از طریق این وبلاگ با شما در ارتباط خواهد بود و اطلاعیه ها و اخبار را از همین طریق به اطلاع شما می رساند
به زودی با مطالبی جدید و اعلام برنامه های آینده وبلاگ را به روز خواهیم کرد.
ما را از نقطه نظرات خود محروم نکنید. حمایت شما ما را در اتحادمان نزدیک تر می کند و را ه رسیدن به آزادی و دمکراسی را هموارتر
به امید پیروزی مردم ایران
به امید آزادی ودمکراسی برای ایران
کمیته برگزاری تظاهرات در شهر کلن ـ نورد راین وستفالن

6 Kommentare:

  1. تست
    این کمنت فقط برای تست است

    AntwortenLöschen
  2. دوستانِ گرامی،
    بسيار کارِ بزرگی را به دوش گرفتيد و هر بار به خوبی از پسش بر آمديد. از اين که هم هيهنانی چون شما دارم به خودم می بالم.
    اگر اجازه یِ انتقادِ کوچکی را بدهيد: چند بار ديدم که دلِ مصدقّيها شکست از اين که پرچمشان را سلطنت طلبی می خوانديد. شايد سهواً بوده. اينان نيز بيش از 60 سال برایِ آزادی و سربلندیِ کشور جنگيده اند. حتّی اگر ديدگاهشان را فرسوده بدانيم، سزاوارِ احترام هستند.
    من شخصاً تعصب به نشانه یِ کشور ندارم، ولی شير و خورشيدِ بدونِ تاج را (بر خلافِ الله در پرچم جمهوریِ اسلامی يا پرچمِ سرخ) نشانه ای عقيدتی (ايدئولوژيک) نمی دانم. اگر کسی پرچمِ آلمانش عقاب داشت کسی بهش بر نمی خورد، چون مثلِ صليبِ شکسته ايدئولوژيک نيست.
    ببخشيد که سرتان را درد آورم.
    به اميدِ پيروزی
    نويد از بن

    AntwortenLöschen
  3. نوید عزیز
    سپاس از محبت و توجه تان
    اگر چنین برخوردی پیش آمده ما عذر می خواهیم. منتها تجربه ای که ما در این مدت داشتیم فکر کردیم با توجه به اعتقادات گوناگون و داشتن پرچم های گوناگون گروه های مختلف بهتراست از آوردن پرچم های رنگین و مختلف خود داری شود و فقط پرچم سه رنگ ایران بدون هیچگونه نشانی آورده شود که این تا حدی موفق بوده گرچه برخی از هموطنان پرچم هایی داشتند که مورد اعتراض گروه دیگری می شد.
    ولی ما نهایت سعی مان را در بوجود آوردن اتحاد نیروهای گوناگون با عقاید و ایدئولويژی های گوناگون کردیم و باز هم خواهیم کرد.
    حمایت شما عزیزان باعث میشه که به نقطه ای مشترک برسیم
    به امید پیروزی مردم ایران
    ایرانیان کلن

    AntwortenLöschen
  4. بسيار از برخوردِ خردگراتان سپاس گزارم.
    نويد

    AntwortenLöschen
  5. دوستانِ گرامی،
    برایِ 30 تير يا 3 امرداد برنامه ای داريم؟

    AntwortenLöschen
  6. نوید عزیز
    سپاس از شما
    برای سی تبر که فکر می کنم میشه سه شنبه دوستان جنبش سبز برنامه گذاشتند در کلن
    ولی برای سه مرداد که فکر کنم مبشه همون 25 یولی که ما برنامه داریم و اطلاعیه اش هم در همین وبلاگ هست
    اگر سوالی داشتید در خدمتیم
    به امید پیروزی

    AntwortenLöschen