Freitag, 24. Juli 2009

فراخوان ایرانیان ایالت غرب آلمان به تظاهرات جهانی در همبستگی با مردم ایران



میدان هوی مارکت شهر کلن

هم ميهنان عزيز!

فعالان و سازمانهای بین المللی حقوق بشر با انتشار فراخوانی مشترک، روز 3 مرداد ماه را روز جهانی اقدام در دفاع از حقوق بشر مردم ایران اعلام کرده اند. در این روز برای ابراز همبستگی جهانی با مبارزات مردم ایران در اقصا نقاط جهان دست به تظاهرات خواهند زد.
که خانم شیرین عبادی برنده جایزه صلح نوبل هم از این فراخوان حمایت کرده است. از تمامی ایرانیان خواسته است که در این روز تظاهرات و آکسیون برگزار بکنند. در همین رابطه کمیته جمعی از ایرانیان ایالت نورد راین وستفالن آلمان دعوت به تظاهرات کرده است.
موج مبارزات دمکراسی خواهی مردم ایران هر روز ابعاد گسترده تری به خود می گیرد و هر روز ایرانیان در شهرهای مختلف ایران و جهان صدای اعتراض خود را رساتر می کنند.
برای دفاع از مبارزات مردم کشورمان، برای اعتراض به دستگیرهای اخیر و سرکوب های خيابانی برای دفاع از آزادی مطبوعات و حق بيان و حقوق بشر گرد هم می آییم.
ما، جمعی از ايرانيان مقيم ايالت نوردراين وست فالن آلمان با نقطه نظرات گوناگون، از همه هموطنان دعوت می کنيم که در اين حرکت اعتراضی مشترک فعالانه شرکت کنند تا بتوانيم همبستگی خود را با مردم کشورمان اعلام کرده و تا حد توان خود فرياد اعتراضمان را به سرکوب مردم ايران بازتاب دهيم.
شرکت تک تک شما در اين گردهمايی مشترک می تواند بارقه ای از اميد در دل هم ميهنانمان بتاباند.

جمعی از ایرانیان ایالت نورد راین وست فالن ـ کلن
وبلاگ ایرانیان کلن:
http://iranian-koeln.blogspot.com/
ایمیل:
iranian.koeln@gmail.com

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen